لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بازی یـوونتوس با گالاتاسرای لغـو شد

بازی یـوونتوس با گالاتاسرای لغـو شد

دو تیم یوونتوس و گالاتاسرای در حالی در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول متوقف شده است .

در ابتدای بازی این بازیکنان گالاتاسرای بودند که بر روی دروازه یووه فشار آوردند و تا حدود دقیقه 15 بازی یووه زیر فشار گالا و حمایت هوادارانش بازی را دنبال می کرد .

در ادامه یوونتوس توانست خود را در زمین پیدا کند و بازیکنان یووه توسط ویدال و یورنته موقعیت هایی را هم بدست آوردند و شاید می توان گفت که مهم ترین موقعیت ِ بازی توسط یورنته از دست رفت که شوت این بازیکن با اختلافی کم ز کنار دروازه گالا به خارج رفت .

در دقایق بعدی بازی ، به دلیل شرایط نا مناسب جوی بازیکنان دو تیم نتوانستند بازی خوبی را ارائه دهند و ادامه بارش شدید برف باعث شد تا بازیکنان درخواست تغییر رنگ توپ را دهند که داور با این درخواست موافقت کرد و بازی با توپ ِ نارنجی و البته مخصوص ادامه پیدا کرد .

اما هرچه از بازی می گذشت شرایط آب و هوا بدتر و بارش برف وتگرگ شدیدتر می شد که در نهایت بازی با صلاحدید داور و مشورت با بازیکنان و داور چهارم متوقف شد .

داور بازی و مسئولین برگزاری بازی اعلام کردند که به دلیل بارش شدید برف و برای مشخص کردن خط کشی های زمین بازی به مدت 20 دقیقه متوقف خواهد شد .

همه بازیکنان منتظر شروع بازی هستند و لئوناردو بونوچی در تونل منتظر اجازه داور برای از سرگیری بازی و ورود دوباره به زمین مسابقه است .

با توجه به ادامه بارش بازی احتمال داده می شود که بازی لغو شود و فردا برگزار شود . البته هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است .

در هنایت مسئولین برگزاری و داور وسط تصمیم به ادامه نتدادن بازی گرفتند .

طبق قوانین و البته اخبار منتشر شده ، بازی به فاصله 24 ساعت انجام خواهد شد .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: